یافته‎ های شرکت  Nielsen نشان می ‎دهند که برنامه وفاداری مشتری در واقع همان برنامه‎ بازاریابی است که با ارائه‎ پاداش به خریداران انگیزه می ‎دهد. برنامه وفاداری مشتری در اصل، رفتار خرید را پیگیری نموده و در ازای وفاداری مشتری به برند به او جایزه می ‎دهد. ساده ‎تر این که، میزان خرید و هزینه‎ صرف شده توسط مشتری با آن چه که در مقابل دریافت می‎ کند رابطه ‎ای مستقیم دارد.

برنامه وفاداری مشتری، ارتباط میان مشتری با برند را نشان می ‎دهد. شاید بهتر است بگوییم که این برنامه با ارزیابی شاخص ‎های وفاداری مشتری می ‎تواند روشی برای پاداش دهی و ترغیب مشتریانی به شمار رود که همواره با برند شما همراه بوده‎ اند. دریافت کالاهای رایگان، جوایز، کوپن تخفیف یا حتی محصولات قدیمی‎ تر از جمله پاداش‎ هایی هستند که در برنامه وفاداری مشتری منظور می ‎گردند. با این حال، بهتر است توجه داشته باشید که ایجاد چنین برنامه ‎هایی تنها به ارائه‎ پاداش منحصر نبوده و راهی است که از طریق آن یک برند می ‎توانند روابط خود با مشتریانش را استحکام ببخشد.

در اصل، مطالعات Nielsen نشان داد که 84 درصد از مشتریان، تمایل دارند از برندهایی خرید کنند که دارای برنامه وفاداری مشتری هستند. در عین حال، 59 درصد از مشتریان ادعا نموده ‎اند که فروشگاه‎های مورد مراجعه‎ آن‎ها پیش‎تر هم از این برنامه‎ ها تبعیت می ‎کردند. 

استفاده از برنامه وفاداری مشتری برای هر کسب و کاری در هر ابعاد و هر عرصه‎ ای، مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. 

بنا به گفته ‎ Ankit Runwal، کارشناس امور بازاریابی شرکت نرم افزاری Social Annex، «موفقیت یک برند صرفاً به میزان خرید مشتری بستگی نداشته و شامل مجموعه ارزش ‎هایی است که مشتری در طول چرخه‎ عمر خویش به ارائه‎ آن‎ها می ‎پردازد.»





cx survey مشتری ,وفاداری ,برنامه ,برند ,نشان ,‎دهد ,وفاداری مشتری ,برنامه وفاداری ,است که ,می ‎دهد ,مشتری در ,برنامه وفاداری مشتریمنبع

هویت برند

نرم افزار CRM

بهبود سطح رضایت مشتری

انواع وفاداری مشتری

برنامه وفاداری مشتری چیست؟

مشخصات

آخرین جستجو ها

دانلود انواع فایل های دانشجویی دیجیتال مارکتینگ mtina بلاگ و روزمره ها اینجا همه چی هست تخفیفان پرتال جامع ترولیا | همراه سرگرمی باش! سریع تر بازی کن گروه فناوری و تکنولوژهای نوین توراکو ثبت نام در بورس