دغدغه اصلی کسب و کارها همیشه این است که مشتری را از خود راضی نگه دارند. این امر، مستم ارائه خدمات و پشتیبانی مداوم و مستمر است. در این جا منظور از ارائه خدمات مستمر این است که در صورت وم و نیاز مشتری، انتظارات او را به بهترین شکل برآورده نمائید. امروزه، مشتریان از برندها توقع دارند که از طریق کانال های ارتباطی متنوعی همواره در دسترس بوده و رفتاری مسئولانه داشته باشند. مشتریان امروزی در مقابل سازمان هایی که انتظارات آن ها را برآورده نمی کنند، شکیبایی به خرج نخواهند داد و سریعاً آنها را ترک می کنند.
واقعیت این است که میزان رضایت و مشارکت کارمندان در انجام وظایف، با تلاش آن ها برای برآورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان به بهترین نحو، رابطه ای مستقیم دارد. واضح است که برآورده کردن نیازهای مشتریان و رفع مشکلات آن ها به رضایت مشتری خواهد انجامید.
برای بهبود سطح رضایت مشتری، لازم است تا به آن ها کمک کنید تا به نیازها و خواسته های خود دست یابند. مهمتر این که، باید بازخوردهای آن ها را جدی گرفته و بر همین اساس، اقدامات لازم را انجام دهید.