دغدغه اصلی کسب و کارها  همیشه این است که مشتری را از خود راضی نگه دارند. این امر، مستم ارائه‎ خدمات و پشتیبانی مداوم و مستمر است. در این جا منظور از ارائه‎ خدمات مستمر این است که در صورت وم و نیاز مشتری، انتظارات او را به بهترین شکل برآورده نمائید. امروزه، مشتریان از برندها توقع دارند که از طریق کانال ‎های ارتباطی متنوعی همواره در دسترس بوده و رفتاری مسئولانه داشته باشند. مشتریان امروزی در مقابل سازمان‎ هایی که انتظارات آن‎ ها را برآورده نمی ‎کنند، شکیبایی به خرج نخواهند داد و سریعاً آنها را ترک می کنند. 

واقعیت این است که میزان رضایت و مشارکت کارمندان در انجام وظایف، با تلاش آن ‎ها برای برآورده ساختن نیازها و خواسته‎ های مشتریان به بهترین نحو، رابطه‎ ای مستقیم دارد. واضح است که برآورده کردن نیازهای مشتریان و رفع مشکلات آن‎ ها به رضایت مشتری خواهد انجامید.

 

برای بهبود سطح رضایت مشتری، لازم است تا به آن ‎ها کمک کنید تا به نیازها و خواسته ‎های خود دست یابند. مهم‎تر این که، باید بازخوردهای آن ‎ها را جدی گرفته و بر همین اساس، اقدامات لازم را انجام دهید. 


cx survey مشتریان ,برآورده ,رضایت ,‎ها ,مشتری ,انتظارات ,است که ,این است ,آن ‎ها ,آن‎ ها ,ارائه‎ خدماتمنبع

هویت برند

نرم افزار CRM

بهبود سطح رضایت مشتری

انواع وفاداری مشتری

برنامه وفاداری مشتری چیست؟

مشخصات

آخرین جستجو ها

فروشگاه استور استار فروش تجهیزات فروشگاهی و قفسه فلزی دانلود فایل های کمیاب چیت بلک بهترین نماشویی باسکول پیام توزین سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی Hcvert تاثیر آهنگ جدید بر زیبایی شناسی دانلود موزیک|دانلود فیلم|نود هشت موزیک