بی ‎تردید شما هم موافقید که تعامل با مشتریان و ارائه‎ خدمات به آن‎ها، مسئولیتی چالش برانگیز به شمار می‎ رود. برقراری ارتباط با مخاطبین، تشخیص درست مشکلات، تضمین رضایت و همچنین، ایجاد تعاملاتی مثبت، همگی از جمله وظایفی هستند که مانند کوه بر شانه‎ های تیم ارتباط با مشتری، سنگینی می‎کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می ‎تواند از سنگینی بار این مسئولیت خطیر کاسته و در فرآیند فروش کمک موثری به شمار رود. 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ابزاری است که اطلاعات مربوط به مشتریان و تعاملات آن‎ ها با کسب و کار را ذخیره سازی می ‎کند. استفاده‎ درست از کاربردهای نرم افزار CRM می‎ تواند در ارتقاء بهره‎ وری کارمندان و بهبود موفقیت مشتری موثر بوده و نقش مهمی ایفا نماید. 

 

یکی از کاربردهای نرم افزار CRM در سازمان ها این است که، با ذخیره سازی اطلاعات و تعاملات مشتریان، فرصتی فراهم می کند تا سازمان ها بتوانند تجربه مشتری (CX) را بهبود دهند، و موجب افزایش سوددهی کسب و کار خود شوند. 


cx survey نرم ,افزار ,crm ,ارتباط ,مشتری ,  ,نرم افزار ,ارتباط با ,افزار crm ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ,افزار مدیریت ارتباطمنبع

هویت برند

نرم افزار CRM

بهبود سطح رضایت مشتری

انواع وفاداری مشتری

برنامه وفاداری مشتری چیست؟

مشخصات

آخرین جستجو ها

Zaynektt2px Zuhause دنیای گرافیک قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس خرید اینترنتی تابلو فروشی اجناس فوق العاده server خرید انواع الپتیکال با کیفیت ارزان کده قصه نویسی ، داستان نویسی ، وخاطره نویسی سال ۹۸